14 Mayıs 2015 Perşembe

Dönüş Repliği

Merhaba,

Aradan bir süre geçti ve ben bu süre içerisinde herhangi bir yazı yazmadım. Planladığım yazıların fikirleri dururken ben akıp giden hayat ile bir süre kendime vakit ayırdım. Aslında bu ayırdığım vakit blog sitemden ayrılmak için değildi, ancak dolaylı yoldan yazılarımada bir ara verdim.

Ancak bu süreç içerisinde yeni ve gelişmiş fikirlerim oluştu. Bir süredir yazmamanın olumlu sayabileceğim tek faydası bu sanırsam.

Elbette kendime ayırdığım bu vakit içerisinde yeni hobiler de edinmiş oldum, örneğin bir rubik küpü çözmek. Eskiden izleyip yarım bıraktığım bir diziye başlamak gibi. Animelerden bir süre uzaklaşmış oldum, bir süre için bu durumda kalmayı planlıyorum. Sanırım hayatımın yeni bir düzene giriş süreci oluyor bu ki böyle değişimler söz konusu.

Elimden geldiğince bu düzeni iyice toparlayıp yazılarıma kaldığım yerden devam etmeyi düşünüyorum şahsen. Ancak yeni yazım ne zaman gelir benim bile şu an için bir düşüncem yok.

Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder