24 Şubat 2015 Salı

Ryuzaki Kişisel Sitem Hakkında

Herkese merhaba,

Bu blog sitesini açmadan önce çeşitli platformlarda kendim bir web sitesi geliştirmeyi denemiştim. Ancak blogger'in yeteri kadar verimli olduğunu gördüğümden bu geliştirmeyi yarıda bıraktım. Şimdilik başlangıcı bu blog üzerinden yapıyorum yani.

Bu blog sitesini açmak için oldukça düşündüm ve aklımda dönüp dolaşan fikirlerin yazıya dönüştüğünde daha güzel bir hal alacağı fikrine vardım. Elbette bu yazılar sadece edebiyat veya felsefe ile ilgili değil teknoloji, gündelik hayatım, oyunlar, filmler ve animeleride kapsamakta.

Hayatımın akışı içerisinde sığdırdığım yazılarım ile mutlu bir yaşam sürme fikrine evet diyor ve bu blog sitesinin ilk yazısını bu şekilde sonlandırıyorum.

Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder